Voorwaarden voor een 4 sterren hotel waardering

Verblijfsaccommodaties worden vaak gerangschikt volgens een ster of,  een diamantsysteem waarmee reizigers gemakkelijk kunnen zien welke voorzieningen beschikbaar zijn op een bepaald terrein. Het stersysteem heeft minder te maken met prijs dan met voorzieningen, hoewel de prijs meestal toeneemt met de beoordeling. Het sterrensysteem voor het beoordelen van hotels is 1-5, wat ongeveer de volgende categorieën vertegenwoordigt: economie / budget, waarde, kwaliteit, superieur en uitzonderlijk / luxe. Viersterrenhotels worden over het algemeen beschouwd als bovengemiddeld qua voorzieningen en service.

 

Gastenkamers

Een 4-sterren hotel heeft meestal luxe meubels, luxe beddengoed en andere voorzieningen, waaronder haardrogers, luxe badproducten, flatscreen-televisies, geavanceerde elektronische apparaten en hoogwaardige handdoeken. De grootte van de kamer kan verschillen op basis van locatie.

 

Service

Elk viersterrenhotel zou een goed geïnformeerde conciërge, een beldesk en een parkeerservice moeten bieden. De conciërge op dit niveau, moet informatie kunnen verstrekken en kan helpen bij het plannen door te reserveren. Front-desk service moet boven het gemiddelde zijn.

 

Eten

Eten moet bij een viersterrenhotel gemakkelijk zijn. Dit niveauhotel zou een sit-down eetrestaurant, een lounge en roomservice met verlengde openingstijden moeten hebben. Het restaurant van het hotel biedt waarschijnlijk lekker eten, terwijl lichtere maaltijden verkrijgbaar zijn in de lounge. Veel duurdere hotels hebben nu ook koffiekarpers of speciale snackkiosken in hun lobby’s.

 

Voorzieningen

Een viersterrenhotel zou een zwembad en een fitnesscentrum moeten hebben, en velen hebben ook full-service spa’s. Als deze services niet ter plaatse beschikbaar zijn, hebben veel viersterrenhotels uitwisselingsprogramma’s met lokale sportscholen en / of spa’s. Een high-end cadeauwinkel is ook vaak beschikbaar.

 

Bedrijfsdiensten

Niet elk viersterrenhotel biedt een volledige reeks zakelijke diensten, maar elke kamer zou over een moderne technologie en een businesscentrum voor gasten moeten beschikken. Grotere hotels hebben ook een ultramoderne conferentieruimte.

https://www.carelshaven.nl/