Bereikbaarheid van medewerkers managen met zakelijk internet en bellen

Met zakelijk internet en bellen kunnen jouw medewerkers eenvoudig aangeven waar zij op dat moment zijn. Zo kun jij als werkgever de bereikbaarheid managen. Zo is het eenvoudig en duidelijk op welk moment het geschikt is om contact te zoeken. Bij ProDyne is het mogelijk om één toestel aan te schaffen voor zowel privé als zakelijk gebruik. Dit wordt ook wel BYOD (Bring Your Own Device) genoemd. Ook is het mogelijk om een koppeling te maken met Outlook om inzicht te krijgen in de verschillende vergaderingen op een dag en wie hieraan deelneemt. Zo wordt internet bellen en zakelijk communiceren zeer eenvoudig. 

Glasvezelverbindingen voor zakelijk internet en bellen

Glasvezel verbinding is voor iedere onderneming de juiste oplossing. ProDyne levert het. Hier wordt gebruik gemaakt van providers zoals KPN, TELE2, Ziggo en CBizz. Het grootste voordeel van glasvezelverbindingen voor zakelijk internet en bellen is de snelheid. Vergeleken met ADSL en een kabelverbinding ligt de downloadsnelheid veel hoger. Een ander voordeel is dat het niet gevoelig is voor corrosie of blikseminslagen. De kosten voor een glasvezelverbinding zijn afhankelijk van de locatie waar je werkt. De specialisten vertellen je graag alles over de mogelijkheid wat betreft internet bellen en zakelijk communiceren door middel van glasvezelverbinding. Ben je geïnteresseerd in een collectieve afname? Dan is dat ook zeker mogelijk bij deze specialist.

Internet bellen en zakelijk communiceren in diverse branches

Ben je werkzaam in de bouwsector? De verkoop? Of misschien de zorg of retail? Voor iedere branche is het van groot belang dat de interne communicatie vlekkeloos loopt om fouten te voorkomen. Voor bedrijven met een buitendienst is het zeker interessant om een gebruiksvriendelijke applicatie op de mobiele telefoons in te stellen waardoor zij 24/7 bereikbaar zijn voor andere medewerkers. Dit wordt aangeboden door een erkende partner op het gebied van IT & telecommunicatie. Via WiFi, Bluetooth en GPS kan de centrale herkennen of de werknemer bereikbaar is en geeft een signaal door aan de werkgever. Binnen de zorg is het belangrijk dat noodsituaties snel gesignaleerd worden. Wanneer een toestel valt, gaat er een alarm af in de meldkamer waar snel op gereageerd kan worden door zakelijk internet en bellen. Via de locatiebepaling is het mogelijk om te zien welke medewerker het meest dichtbij is bij de noodsituatie. Internet bellen en zakelijk communiceren maakt het mogelijk om snel in te kunnen grijpen.